آیین افتتاح فاز یک خط تولید جلو آمپر صبح امروز با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت و مدیرعامل شرکت ایران خودرو و جمعی از مدیران خودرویی کشور در گروه صنعتی دوران الکترونیک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی نادری مدیرعامل شرکت دوران الکترونیک با تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از حمایت‌های مدیرعامل مجموعه ایران خودرو در راستای توجه به بخش تولید داخلی تقدیر و تشکر کرد.

افتتاح خط تولید جلو آمپر 2

وی افزود: متاسفانه در ابتدای سال ۹۸ به دلیل برخی از مشکلات مالی مجبور به تعدیل ۱۰۰ نفر از نیروهای شرکت شدیم اما با حمایت‌های مجموعه ایران خودرو توانستیم ۵۰ درصد از نیروهای تعدیلی خود را به مجموعه بازگردانیم و درصدد جذب نیروهای جدید نیز هستیم.

مدیرعامل مجموعه دوران الکترونیک گفت: مراسم امروز در واقع آیین رونمایی از خط جامع برای تولید جلو آمپر برای شرکت ایران خودرو است که برای سه مجموعه خودرویی پژو پارس، ۴۰۵ و آریسان در نظر گرفته شده است.

نادری اظهار کرد: برای این خط تولید حدود ۳۵۰ دلار سرمایه‌گذاری کردیم که این روند سرمایه‌گذاری با کاهش ارزبری نیز همراه بوده است و مبلغی حدود ۸۰۰ هزار یورو در حوزه کاهش ارزبری برای مجموعه ما سود مالی برآورد شده و این روند سبب شده تا ما برای ۶۰ نفر در جهت ایجاد اشتغال وارد عمل شویم.

گزارش خودرو

وی افزود: بدون شک ما در مجموعه دوران خودرو با توجه به رویکردهای دانش بنیان و ظرفیت‌های برنامه‌ای می‌توانیم نیازهای خانواده‌های خودرویی کشور را ﺗﺎﻣﻴﻦ کنیم.

مدیرعامل شرکت دوران الکترونیک گفت: ما برای مقابله با ضرر و زیان‌های ایجاد شده در حوزه تصادفات و اجرای سیستم‌های هوشمند در بدنه خودروهای تولیدی در کشور آمادگی کامل داریم.

افتتاح خط تولید جلو آمپر 3

شرکت دوران الکترونیک با فعالیت در زمینه طراحی و تولید سیستم های الکترونیکی خوردو ، اولین و تنها شرکت تولید کننده ماژول IBCM در کشور است. این شرکت با خطوط تولید رادیو پخش، بردهای الکترونیک، بلندگو، آنتن ، IBCM و PEPS و دستگاه تزریق پلاستیک محصولاتی مانند انواع رادیو پخش مالتی مدیا، بلندگو، تیوتر، GPS ، دوربین عقب و Telemetics Box، انواع مجموعه آنتن خودرو، شبکه هوشمند مالتی پلکس ( جلو آمپر، دسته سیم، سنسور موانع عقب)، نقشه های ناوبری و Tracking را روانه بازار خودرویی کشور می کند.