فروش نقدی با قیمت قطعی شاسی کامیون‌های باری و کمپرسی ( شهریور ۹۹)

ایران خودرو دیزل از فروش نقدی با قیمت قطعی شاسی کامیون‌های باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و۲۶۲۴ با تعداد و مدت زمان محدود خبر داد.

ایران خودرو دیزل

زمان تحویل کامیون‌های ۱۹۲۴اسفند ماه ۹۹ است و زمان تحویل کامیون‌های ۲۶۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ است.

علاقمندان میتوانند برای ثبت نام به وبسایت  فروش شرکت ایران خودرو دیزل مراجعه کنند.

ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل

فروش نقدی و نقدی چندمرحله‌ای شاسی کامیون کشنده فوتون یورو۴ (مرداد ۹۹)

ایران خودرو دیزل جزئیات طرح فروش نقدی و نقدی چندمرحله‌ای شاسی کامیون کشنده فوتون یورو ۴را اعلام کرد .

ایران خودرو دیزل

در این بخشنامه کشنده فوتون با روش های متنوع به فروش می رود،  تحویل این خودرو از آبان ماه ۹۹ است .

برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید به سایت ایران خودرو دیزل مراحعه کنید.

فوتون

شرایط فروش ایران خودرو دیزل ( ۲۳ تیر ۹۹)

 

به گزارش خودرونویس،بر اساس این گزارش شرکت ایران خودرودیزل برای شاسی کشنده فوتون یورو چهار با احتساب مالیات و عوارض قانونی مبلغ ۱۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان را در نظر گرفته که با پنج روش نقدی مرحله ای و در بازهای زمانی ۴۵ روزه تا چهار ماهه به متقاضیان عرضه خواهد کرد.
این شرکت همچنین اعلام کرده است که تغییر نام یک مرحله و بدون هیچگونه هزینه ای تا قبل از صدور فاکتور امکان پذیر بوده و به محض تکمیل ظرفیت این شرکت طرح را متوقف خواهد کرد.
در این اطلاعیه آمده است هزینه شماره گذاری هر دستگاه به صورت علی الحساب ۲۸۲ هزار تومان ، به علاوه مبلغ دو میلیون و ۸۸۲هزار تومان بابت هزینه سامانه سپهتن در صورت نصب خواهد بود که جمعا سه میلیون و ۱۶۴ هزار تومان به قیمت خودرو افزوده می شود. در عین حال هزینه بیمه شخص ثالث نیز بر عهده مشتری خواهد بود.
همین گزارش می افزاید، در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو شامل قوای محرکه ، بدنه ، الزامات جانبی ، تزئینات و غیره که ناشی از الزامات اجباری شرکت است، خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده است.
در همین حال شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرده است که هیچگونه سود مشارکت به مبالغ پرداختی تعلق نمی گیرد اما در صورت تاخیر در تحویل، با یکماه تنفس جریمه تاخیر به میزان سالیانه ۱۲درصد به مبالغ پرداختی به متقاضیان پرداخت خواهد شد. در صورت انصراف پس از یکماه نیز سود انصراف به میزان سالیانه ۱۲درصد به مبالغ پرداختی تعلق می گیرد.

 

ایران خودرو دیزل

 

این شرکت در اطلاعیه خود یادآور شده است که برای واریز مراحل دوم، سوم و باقیمانده پرداخت، یک فقره چک به سررسید تعیین شده در زمان ثبت نام دریافت خواهد شد. همچنین در فروش اینترنتی،متقاضی می بایست حداکثر تا یک هفته نسبت به ارائه چک های مراحل پرداختی روش فروش انتخابی به نمایندگی مورد نظر اقدام کند.
ثبت‌نام از طریق وب‌سایت فروش شرکت ایران خودرو دیزل به آدرس http://esale.ikd.ir/ میسر است.