مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان از توزیع  ۵۹ میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب در اصفهان از نیمه خرداد ماه تا کنون خبر داد. عباس عباسی خاک گفت: نیمه خرداد ماه امسال تا کنون ۵۹ میلیون ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب از طریق تانکر های آبرسانی سیار درمیان […]

به گزارش پیداگر نیوز،مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان از توزیع  ۵۹ میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب در اصفهان از نیمه خرداد ماه تا کنون خبر داد.

عباس عباسی خاک گفت: نیمه خرداد ماه امسال تا کنون ۵۹ میلیون ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب از طریق تانکر های آبرسانی سیار درمیان مردم اصفهان توزیع شده است.

وی بیان داشت: این مقدار آب از ابتدای تنش آبی در نیمه خرداد ماه تا هشتم مرداد ماه جاری از طریق یک هزار و ۵۰۵ تانکر، در اختیار مردم در شهرها و روستاها قرار گرفت.

عباس عباسی خاک با بیان این که در تیرماه به دلیل افزایش دما و مصرف بیش از پیش مردم، تامین پایدار آب شرب مشترکین محدودیتی هایی در برداشت، اعلام کرد: در تیرماه، ۲۹ میلیون و ۹۲۶ هزار لیتر آب به وسیله ۲ هزار و ۷۳۷ تانکر سیار در اختیار متقاضیان در سطح استان قرار گرفت.

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان به چگونگی آبرسانی سیار در مرداد ماه اشاره و بیان کرد: از ابتدای ماه جاری، ۶ میلیون و ۵۹۸ هزار لیتر آب شرب از طریق ۷۳۴ تانکر در بین مردم  مناطق ۶ گانه اصفهان  و شهرستان های فلاورجان، زیار، بهارستان، دولت آباد و اردستان توزیع شد.

شایان ذکر است؛ که از ابتدای خرداد ماه تا کنون تعداد ۳۳۲ هزار و ۵۶۵ تماس با سامانه ارتباط با مشتریان آبفا (شماره ۱۲۲) برقرار شده، که معادل ۵۸ درصد کل تماس ها مربوط به افت فشار و قطعی آّب بوده است.