سرویس بخر و بفروش در اپلیکیشن آیگپ راه‌اندازی شد.

سرویس کاربردی “بخر و بفروش” به سایر سرویس های خدماتی اپلیکیشن آیگپ اضافه شد.

در “بخر و بفروش” فروشندگان کالا در حوزه‌های مختلف، همچون لوازم دیجیتال، پوشاک و وسایل شخصی، خودرو، املاک لوازم خانه و آشپزخانه و … می‌توانند به راحتی و بدون پرداخت هزینه از طریق ربات آگهی فروش خود را ثبت کنند. آگهی‌ها پس از بررسی در کانال‌های فروشگاهی آیگپ قرار می‌گیرد.

کاربران آیگپ برای ثبت آگهی باید به قسمت آیلند مراجعه و بر روی تایل “بخر و بفروش” کلیک کنند. سپس وارد بخش ثبت آگهی شوند. با وارد کردن مشخصات شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس، اجازه ثبت آگهی به کاربران داده خواهد شد. آگهی ثبت شده پس از بررسی توسط کارشناسان در آیگپ ثبت می‌شود.

لازم به ذکر است که مسئولیت نقل و انتقالات مالی در هر معامله برعهده آیگپ نخواهد بود، لذا استفاده کنندگان از این سرویس در زمان انجام معامله و جابجایی پول باید تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

با استفاده از این سرویس، کاربران آیگپ برای دسترسی به اقلام مورد نیاز خود دیگر نیازی به استفاده از وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف نخواهند داشت و با نصب آیگپ بر روی تلفن همراه خود می‌توانند علاوه بر سایر خدمات از سرویس کاربردی بخر و بفروش نیز استفاده کرده و کالای مورد نظر خود را با یک کلیک ساده تهیه کنند.

برای نصب آیگپ کافی است عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال و یا از مارکت های داخلی برای دانلود و نصب این سوپراپلیکیشن اقدام شود.